onsdag 16 mars 2016

Inspiration och retailer

Oj så långt det blev mellan inläggen! Beror kanske till stor del att det mest rullat på och att jag inte haft några direkta nyheter!
Nu har dock några saker hänt som känns värt att plita ner!
I februari tog jag äntligen retailerexamen och fick min hemsida!
www.myaloevera.se/460000687724/sv/start/
I söndags var det inspirationsdag i Karlstad med just massor av inspiration och bra föreläsare!
Tilltänkta gästen blev sjuk och jag fixade en stand-in som numera är min nya downline!
Intressenter finns till mina produkter på danskursen och sålde en Msm-kräm i söndags. Ska få tummen ur och höra om jag kan få ta med mina saker och visa vid ett bra tillfälle!
Just Msm och Heat torde ju vara super-produkter för dansare ;-)
Har bestämt mej för att läsa min affärspresentation varje dag när jag kommer hem från jobbet!
Vartefter borde den sitta!
Nu ut och springa en sväng!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar