måndag 4 januari 2016

Nytt år,nya mål!

Jo, jag vet. Nästa år ska jag minsann och då jävlar ska jag ta tag i det! Så brukar man ju "förhala" det faktum att man måste sätta igång! Det går lite på halvfart och övriga livet brukar dessutom ha den fula ovanan att det lägger sej i och förstör både planer och ork!
Nu är dock ett nytt år här och en del som står på agendan den närmsta tiden. Först Kick-off i Karlstad den 16 januari och sen har vi fått ny lokal i Linköping där det verkar bli lite mer fart på Ap och andra utbildningar vilka är så viktiga för att känna lust och dessutom prata med andra i samma bransch!
Mitt kortsiktiga mål inför nya året är ju att ta Retail-examen och det målet kändes ju definitivt lättare när det igår kom ett sms med en beställning på 4 pkt C9! Dessutom en till i slutet av månaden. Det kanske går vägen!
Förutom det målet är jag tillbaka på gymmet igen efter jul/nyårsmat samt den envisa förkylningen! Så nu hoppas jag kroppen samarbetar så kanske kommande sommarformen är bättre än föregående!
En god fortsättning på året och en önskan om att ni ska finna drivkraft, motivation för att ta er dit ni vill önskar jag er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar