onsdag 6 januari 2016

Mera beställningar och önskemål om recept!

Oj,oj jag hinner inte, men på ett bra sätt!
Kom ett nytt sms om önskan på 2 C9-boxar till! Så typiskt att jag redan beställt! Vill ju gärna ta en liten större beställning så hade tänkt vänta tills den 25 då jag har flera kunder som vill beställa lagom till lön. Nu var det ingen panik, men man vill ju leverera! Har lagt ut en förfrågan till kollegor om någon har hemma att låna under tiden!
Samtidigt haglar förfrågningar om recept så jag ska försöka att dela med mej lite!

Min personliga favoritshake är med kokosmjölk, ForeverUltra vanilj samt 1/2-1 dl frusna blåbär som mixas! Kallt och läskande! Tänk bara på att borsta av tänderna innan du ler mot folk....!

Blandar du samma grund fast byter ut blåbär mot malen kardemumma blir det som fikabröd fast i shake!

Vill du ha en varm dryck så kan rivet äpple och kanel vara något! Värm men koka inte!

Ska fixa fram lite recept på de 600 kcal man får äta sen oxå så håll till godo så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar