måndag 18 januari 2016

Kick-off

I lördags bar det så iväg mot Karlstad och vårt teams kick-off. Det är inspirerande och lärorikt, både att lära sej mer samt se de andras framgång. Det är ju faktiskt inte hela Sverige som är på plats utan just vårt team och många har verkligen lyckats att få snurr på sin verksamhet! Vanliga människor, hårfrisörer, sjuksköterskor och såna som faktiskt gått på sjukpension och tackat nej till denna då de tjänat mer pengar på detta än de fått i pension!
Den 13 februari bär det iväg de där dryga 25 milen igen för inspirationsdagen då även Mats Petersson kommer föreläser igen. Det är alltid en höjdare!
Så nu är det dax att ta vara på inspirationen och köra igång igen! Januari har ju redan varit min bästa månad så här långt och jag kommer uppnå mitt delmål att ta retail-examen innan påsk!  
Så nu ska jag fundera ut mitt nästa mål!
Tjingtjing!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar