lördag 9 januari 2016

Defense!

Så kom då äntligen paketen! Liten miss i beställningen resulterade i ytterligare en order men det var bara positivt då jag fick sälja mitt första F.I.T.1 paket!
Själv fick jag hem ett hårbalsam som jag verkligen ska prova mot mitt torra, frissiga permanentade hår! Sen kom oljan jag tänkt på att beställa i flera månader! 
Den är en i serien av essentiella oljor och jag valde den som heter Defense. Lite julig doft med apelsin och kryddor. Lite pepparkaka var mannens utlåtande!
Jag testade först att ha i en droppe i det vanliga värmeljuset och det fungerade utmärkt och doftade mycket! Sen har mannen åkt Enduro i dag och klagade över ömma muskler så han blev försökskanin till massage med bäraroljan tillsammans med en droppe Defense. Skön olja att massera med och doften blev mjuk, avslappnande, mannen likaså ;-) Ska bli spännande att prova de andra sorterna!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar