måndag 9 november 2015

Överlevt dag !

Ja, inte fullt så dramatiskt som det låter! Det har faktiskt gått bra. Förutom att klockan inte ringde i morse och jag hade öppningsturen på förskolan! Vilken tur att mannen ringde ett litet morgonsamtal! Det blev värsta brandmannautryckningen och jag hoppade i kläderna, slängde ner tandborsten och C9 paketet i väskan och gasade iväg! Det gick i ett fram till frukost så jag hann inte ens känna efter att jag var hungrig! Lite kurr i magen på förmiddagen men ingen hysterisk hunger. Däremot är jag inte van att dricka så mycket och jag tycker inte jag gör annat än springer på toan!När jag kom hem tog jag min "lunch" i form av en vaniljshake och då blev det magknip men det gav med sej. 
Däremot blev det lite fnittrigt och okoncentrerat på dansen idag! En timmes svettande och koncentration var inte min starka sida klockan sex på kvällen! Men det gick och nu väntar bara en aloe vera hutt så är dagens bravader över!
Imorgon blir samma visa men förhoppningsvis ett lite lägre tempo på dagen! Har en antydan till lite lätt huvudvärk men inget som jag inte överlever! Det märkliga är att jag inte känner så stor hunger mellan mina "drinkar" men så fort jag tagit en så då knorrar magen efter mer!
Nu får den dock inget mer idag utan nu blir det lite tv och sen sängen och läsa Forever-magasinet som kom i brevlådan idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar