söndag 15 november 2015

Dag 7!

Då jag spenderat helgen borta så sparade jag vägning och mätning tills idag så jag väger mej på min våg!
Totalt efter dessa dagar är det 22 cm och 3.5 kg som lämnat kroppen och det känns absolut mest runt magen. När man sitter och allra helst i bilen så är det en "lättare" känsla i kroppen när inte magen känns av när man sitter ner!
Fredagen gjorde man nog av med ett gäng kalorier då vi dansade många danser. T om lite fox klarade jag av! 
Lördagen blev ingen träning men vi drog iväg på en fisketur så lite promenad i skogen är i alla fall bättre än inget! På kvällen gjorde jag stekt kycklingfile, ungsrostad potatis och grönsaker med en röra gjord på advocado, en tomat och sambal oelek. Resterna av röran använde jag på kvällen till morotsstavar. Jag åkte dit på ett glas rödvin och jag vet att det inte är optimalt men jag hade 200 kcal kvar så jag höll mej åtminstone inom ramarna för dagsintaget! Ska slita en timme på gymmet nu så tänker inte ha dåligt samvete!
Nu är det 2 dagar kvar och jag har inga problem att hålla ut så det ska bli intressant att se om det händer något mer sista dagarna!
Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar