torsdag 12 november 2015

Dag 4

Fördelen med de 2 första lite tuffa dagarna är för det första, den viktminskning man får, även om den är pga vätska så peppar den och ger kraft till fortsättningen! För det andra uppskattar man det ökade kaloriintaget som kommer efter och det gör i alla fall för mej att jag har ork och inte alls känner samma hunger som innan! Så det ska inte vara några större problem att klara resten nu!
På fredag blir det dans till Lasse Stefanz så då lär man bränna några kalorier!
Igår blev det 1250 meter i bassängen och det var inte heller några problem!
Nu ska jag planera kvällens middag men då jag glömde mina invägnings och mätresultat på jobbet igår så kommer här 3-dagars rapporten! 12 cm mindre jag är det, och mest är det midja och lår som minskat. Än så länge visar vågen -2,8 kg. Känner mej helt ok idag och har inte varit trött eller seg.
Så kämpa vidare alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar