söndag 8 november 2015

C9!

Nu har jag vägt in mej samt mätt och fotograferat! Imorgon börjar jag på C9. 9 dagars detox och uppstart för kroppen inför ett förhoppningsvis lite lättare, slankare och piggare jag!
Det ska bli spännande men jag antar att jag kommer att vara ganska mör imorgon kväll då vi har dansträningen och jag har min första dag på den här kuren vilket innebär bara vätska! men det ska nog gå vägen! 
Dottern och jag har planerat lite inför vår kommande julmarknad den 21 november samt det event vi ska ha i slutet av november. Vi har också planer på att starta upp med hudvårdskvällar och återkommer med detta då vi fått hem produkterna!
Dottern har varit på kalas idag och kom hem nöjd då hon fått beställningar utan att ha räknat med det! Roligt med produkter som säljer sej själva!!
Nu har jag packat med hela boxen till jobbet imorgon så nyfikna kan få ta del av vad jag pysslar med!
Ha en skön söndagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar